Na 12 weken nog niet ongesteld

  • Brenda

    Hallo,

    Ik heb in november een abortus ondergaan. Ik was toen 8 weken…

    Ik heb toen wel een paar dagen bloedverlies gehad. Niets geks.

    Maar sindsien geen menstruatie, spotting, niets.

    Wel aanhoudende menstruatie krampjes. Ik sta sowieso onder controle bij de gyn vanwege een eerdere mola zwangerschap, dus mijn hcg word opgevolgd en ik krijg inwendige echo's.

    Mijn hcg was de laatste keer 2 in het ziekenhuis. De uitslag van Nijmegen volgt nog.

    Nu is het zo dat de uitblijvende menstruatie een ongi krampen stroken met de symptomen van Asherman.

    De echo's laten een “rommelig” beeld zien met weinig endometrium opbouw (zo'n 3 a 4 mm). Ergens daar waar het baarmoederslijmvlies loopt zit ineens een rare vlek. Ik heb volgens mij ook geen eisprong gehad nog (er zijn wel eiblaasjes te zien op mijn eierstokken).

    Nú maak ik mij enorm veel zorgen om Asherman. Mijn cyclussen waren altijd perfect op tijd, eisprong ook een zwanger worden was ook nooit een probleem.

    Ik heb het gevoel dat ze in het ziekenhuis maar wat aan prutsen, sturen me elke keer weg. Dat moet ik weer een week of 2 afwachten. Maar er zit dus blijkbaar iets in mijn baarmoeder!

    Ik heb intussen een kuur primolut geëist van de gyn en ook gekregen.

    Wie heeft ervaring met een soort gelijke situatie???

    Ik heb zo'n spijt van de abortus en straks heb ik dus Asherman of weet ik het wat. Alles ligt iig stil vanbinnen! Ik ben ten einde raad

  • Brenda

    Voor degenen die nog meelezen of hier terecht komen met hetzelfde klachtenpatroon; ik heb deze week een hysteroscopie gehad en wat blijkt… Verklevingen, dus Asherman!!

    Het deed me erg zeer en daarom zijn ze onderwijl gestopt met de operatie.

    Ik heb me nu laten doorverwijzen naar het UMC naar dr. Emanuel.

    Hij schijnt de beste te zijn op dit gebied. Ik wil zo graag nog een kindje :,(

    Ik ben echt ten einde raad en het voelt alsof het nooit meer goed komt.

  • viloka25

    Nice Information thanks for sharing. May you bring this more in future. candy crush soda