Hoi!

Afgelopen woensdag heb ik een abortus gehad bij een zwangerschap van 6 weken. Tijdens het voorgesprek zei de verpleegkundige dat ik geen seks mocht hebben, na de abortus, zolang ik nog vloeide. Nu heb ik maar 2 dagen gevloeid en vrijdag was het helemaal weg. Afgelopen zaterdag (3 dagen na de abortus) hebben mijn man en ik dus weer seks gehad maar daarna ben ik toch weer gaan vloeien. Omdat ik hier toch van schrok ben ik gaan googlen en lees ik tot mijn schrik overal staan minimaal 2 weken geen seks omwille van infectie gevaar. Ik kan mezelf dus wel voor mijn kop slaan!! Nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen? Preventief contact opnemen met de huisarts of even afwachten…. Ik ben nog aan de antibiotica dus misschien gaat dit een eventuele infectie alsnog tegen? Hoe snel zou een infectie eventueel ontstaan? Ik ben ten einde raad en geloof me ik baal ontzettend van mezelf dat ik niet eerst heb gegoogled voordat ik mijn libido achterna ging…. Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt!