Abortus??!!!

  • Ikkes

    Ik heb volgende week woensdag een afspraak staan in de bloemenhoven kliniek…

    Weet dat het 't beste is..

    Weet dat ik er spijt van krijg en er echt nog wel even mee bezig zal zijn..

    Maar weet ook dat het moet!!!

    Heb een dochtertje van 4, ben net weg bij dr vader..

    Nu zwanger van een andere man, waar ik verder (nog..) geen relatie mee heb, is allemaal te snel.

    Maar nu moet ik kiezen..

    Woon weer thuis, met mn meisje..

    Werk wel, maar niet heel veel omdat ik haar ook nog heb, dus geen fiks inkomen..

    Geen relatie met de vader..

    Heb dus echt geen goede basis om een kindje op te voeden..

    Weet zelf dat het beste is om het weg te laten halen..

    weet ook dat dat niet de makkelikste is..

    Maar dat het moet…

    Wie herkennen dit.. en wat hebben jullie gedaan..

    kan er alleen over praten met de man van wie ik zwanger ben..

    Eigenlijk heb ik geen twijfel, weet ik dat dit het beste is..

    Maar ben zooo bang voor wat er hierna komen gaat, het emotionele…

    Liefs….

  • Mij

    Hoi Ikkes,

    Ik ben afgelopen woensdag in de Bloemenhove kliniek geweest voor een curretage. Ik zag er erg tegenop, was heel bang ben huilend naar binnen gegaan. Denk dat je altijd twijfeld dat deed ik ook maar wist diep in mijn hart dat de beslissing de juiste was.

    Heb er meer dan een week over gepraat, gepiekerd, alles afgewogen met uiteindelijk de conclusie dat beide keuzes niet goed waren houden of laten weghalen maar de verstandigste was laten weghalen.

    Ben nu 2 dagen verder, gister toen ik wakker werd vond ik het erg moeilijk. Emotionele dag gehad, lichamelijk weinig tot geen last. En nu voel ik me weer goed, sta achter de keuze die ik heb gemaakt en besef wel dat het altijd in mijn hart zal blijven en dat het een keuze is waar ik niet trots op ben en en daarom er ook niet met mensen over kan praten.

    Het personeel in de Bloemenhove is heel bekwaam en heel lief, vond het echt een fijne omgeving de ingreep viel erg mee. Je gaat de operatieruimte in, krijgt een lichte narcose en voor je het weet wordt je weer wakker in je bed. Je krijgt er helemaal niets van mee, je partner of degene die je eventueel meeneemt mag daarna ook meteen bij je. Vooraf krijg je nog een echo en een gesprek met de arst en verpleegkundige.

    heel veel succes met je keuze

    lfs Mij

  • Fleur

    Lieve Mij,

    Ik heb 3 weken geleden abortus laten plegen. Ook omdat ik in een zelfde situatie als jij zat.

    Ik heb er nog iedere dag moeite mee, maar weet dat ik op dat moment de juiste keus heb genomen.

    Hou rekening met het gemis in je buik, het terug willen draaien van de situatie en neem de tijd om te rouwen, te huilen etc.

    Ik heb een boompje voor mijn kindje geplant en steek soms een kaarsje aan. Verder heb ik tijd genomen om te huilen en te rouwen.

    Het voelt alsof ik een kindje heb verloren, maar ik weet wel dat het zo beter is op dit moment.

    Ooit komt onze tijd wel.

    Hele dikke knuffel en sterkte x

  • Fleur

    sorry, had Ikkes moeten zijn…

  • Kelsey

    Het had Ikkes moeten zijn, sorry. 

    Bitlife