zwangerschapstest

  • believe

    Hoi allemaal.

    Kun je bij abortus kliniek ook getest worden op zwangerschap?

    Ik vraag dit omdat ik allerlei klachten heb die wijzen op zwangerschap maar huistest was negatief.

    Niet erg vreemd, is mij al eerder overkomen toen ik zwanger was van mijn zoontje.zelf 3 maanden toen elke maand bloedingen (zelfde als ongesteld zijn) waardoor ik er pas achterkwam dat ik zwanger was met 12 weken.

    Nu wil ik niet naar onze huisarts hiervoor omdat ik weet dat mocht ik zwanger zijn ik het niet kan doorzetten.

    Dit verhaal klinkt erg beknopt maar het lukt mij niet om het hele verhaal neer te typen.

    Teveel emoties, vandaar alleen even deze vraag.

    Lfs mij

  • cyndy

    Hallo!

    wat een vervelende situatie voor je. Je kunt toch best wel naar de huisarts gaan? Bij de huisarts kan je toch met alles terecht. Leg gewoon uit waar je in zit. Je hoeft toch niet bang te zijn voor je emoties. Stop je angsten en emoties toch niet weg. Het lijkt me juist goed om te praten, dat geeft ruimte in je hoofd en hart. En ja als je naar een gewoon ziekenhuis wil voor een test ofzo, dan betaal je volgens mij ook weer je verplicht eigen risico..

    Door te praten voel je misschien je pijn wel, maar laat dat dan komen. Het wegdrukken van je gevoel helpt je ook niet. En door te praten en je emoties toe te laten, komt er misschien ruimte en rust in je hart en hoofd om te voelen en bedenken wat je nu echt moet doen.

    probeer anders je angsten eerst op te schrijven, maar ook je problemen als dat lukt. Maar probeer ook de positieve kanten te bekijken en oplossingen te bedenken.

    Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent. Maar het is ook erg hoor dat bij jou zo een test niets aangeeft… Hoe kan dat nou?

    Maar als je wel zwanger bent, kan je misschien toch proberen oplossingen te bedenken om je zwangerschap door te zetten. Jeugdzorg bijv. haalt wel vaker baby`s uit huis en brengt ze onder in een pleeggezin.

    Kon ik je maar helpen, Ik denk in ieder geval aan je en hoop op de juiste oplossing voor je