Bloedingen normaal?

  • Dahlia

    Beste allemaal,

    Ik ben helemaal radeloos. Drie weken geleden moest ik helaas een zuigcurretage ondergaan. Dit was met narcose en ik heb er niks van gevoeld. Ik voelde mij daarna lichamelijk prima, beetje gevloeid niks aan de hand. Na de gebruikelijke 2 weken heb ik gemeenschap met mij vriend gehad. Het deed een beetje zeer, gevoelig rond mijn baarmoederhals. Dus we hebben het heel voorzichtig en met een condoom gedaan. Tot nu toe was en alles oke, ook geen ‘onderbuikgevoel’.

    Na een paar dagen begon de ellende, uit het niets kreeg ik krampen het leken op lichte weeen. Ik heb helderrood bloed met flinke stolstels verloren. Het was geen prettige ervaring en flink geschrokken ook. Maar mijn vriendinnen en vriend hebben mij gerust gesteld dat mijn baarmoeder aan het krimpen was en restjes moest schoonmaken. Toch was ik er niet gerust op en heb ik de gyneacoloog gebeld. Ook zij vertelden mij dat dit normaal is. Maar ik vloei 5 dagen helderrood bloed (met miniscule stolsels) met buikkrampen en wordt hier radeloos van. Ik wacht nog even met het gaan naar de dokter voor een echo, want heb geen nacontrole gekregen. Maar wie heeft dit ook gehad? Ik kan amper wat vinden over vrouwen die dit wel hebben gehad en er staan allemaal horrorverhalen die ik liever niet wil lezen. Het is emotioneel en lichamelijk een erg zware periode omdat ik door de pijn de hele tijd herinnert wordt aan mijn abortus. 

    Liefs…

  • goal

    It is wonderful to be here with everyone, I have a lot of knowledge from what you share, to say thank you, the information and knowledge here helps me a lot basketball legends