morgen naar de kliniek

  • moeder

    het wordt nu allemaal heel erg werkelijk voor me

    morgen om deze tijd ben ik in de kliniek

    heb gister avond mijn overleden oma gevraagd of ze voor mijn kindje wil zorgen tot ik haar ooit weer ga zien. en haar gevraagd mij de kracht te geven om het te kunnen verwerken en het een plaatsje te kunnen geven.

    normaal doe ik zoiets nooit maar had er gewoon behoefte aan heel vreemd.

    ben best wel emotioneel nu weet niet of het verdriet is denk het wel.

    weet dat dit het beste is het kan gewoon niet op dit moment en wil het ook niet.ook niet met deze vader niet op dit tijdstip in mijn leven.

    maar toch wel verdrietig weet wel dat ik niet echt spijt zal gaan krijgen. eerder veel verdriet.om een of andere reden weet ik dat het een meisje is denk omdat ik me net zo misselijk en ziek voel als bij mijn dochtertje.ik noem dit kindje deviny zo zal ze ook geheten hebben als ik er wel voor had gekozen vind dat ik haar wel verschuldigd ben een naam te geven.

    hoop trouwens wel dat de misselijkheid snel weg is anders moet ik medicijnen gaan halen want ik krijg te weinig vocht binnen.

    ga nu weer even op de bank liggen ben behoorlijk ziek vn de zwangerschap hoop dat dit snel over is

    liefs xxx

  • alleen

    Hey

    Ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen en de dagen erna,zal je wel nodig hebben.Een hele mooie naam trouwens.Meisje we denken aan je en ik zal voor je duimen dat het goed gaat komen.

    liefs Alleen

  • moeder

    vandaag bij de kliniek geweest het is me opzich wel meegevallen

    iedereen was ontzettend aardig en hadden ook begrip voor me en ze stelde me gerust.ze zei ook dat ik idd niks hoefde te verwachten van mijn exvriend en dat 2 kinderen in de bijstand en schuldsanering erg moeilijk ging worden en dan ook nog terwijl ik zo jong was. dat deed me goed.

    had wel meteen na de behandeling buikpijn en die heb ik nog steeds best wel erg. vooral als ik ga zitten krijg ik wat steken, neem aan dat dit wel normaal is.heb ook wat pijn in mijn rug als ik ga zitten.

    de echo werd in een aparte kamer gemaakt en ik heb er niks van gezien wel een beetje jammer maar ik heb al een echo van het ziekenhuis dus heb toch een aandenken aan mijn kindje.

    voel me nu geestelijk wel goed ben blij dat het achter de rug is wel, denk nog altijd dat dit de goede beslissing is geweest.

    de misselijkheid zal binnen een paar dagen weg gaan en dan kan ik weer verder met mijn leven kan heel goed met een vriend van me praten en dat doet me goed.

    zal zeker nog van me laten horen

    liefs xxx

  • alleen

    Hey moeder,

    Ben blij dat het na omstndigheden goed met je gaat.heel veel sterkte de komende tijd.Zoek steun dat zal je zeker nodig hebben.

    veel liefs alleen

  • Liesjuh.. bij der vent

    hee moedertje

    ben blij voor je dat het achter de rug is.. hoop dat je je snel beter gaat voelen..

    nen dat dat ook zo blijft..

    ben blij voor je dat je mensen hebt waar je je hart kunt luchten…

    sterkte de komende dagen..

    dikke knuff Liesjuh

  • moeder

    hallo

    vandaag heb ik mijn verhaal naar dr joeri gemaild en word het op het ervaringenpagina geplaats