Depressie

  • Sterre

    Hey<3

    Ik heb 3 weken en 1 dag geleden een abortus gehad. Ik vind het lastig om erover te schrijven, maar ik weet even niet anders meer.

    Ik voel me vreselijk.

    - Ik denk continu aan mn kindje

    - Ik heb nachtmerries over mn kindje

    - Ik voel me depressief

    - Ik sluit me af van de rest van de wereld

    - Ik heb mega veel spijt

    - Ik wil alleen maar bij t kindje zijn

    - Ik wil het niet verwerken, ik wil niet verder met mijn leven.

    Heeft iemand hier ook last van/last van gehad? Ik zou heel erg graag even met iemand willen praten die weet hoe ik me voel zegmaar..

    Dankje alvast<3

  • Dolores

    Ik was erg bang voor depressies en schuldgevoelens voor mijn abortus, maar het leek mee te vallen. Nu ( na een half jaar) zit ik wel tegen somberheid aan te hikken, maar ik weet niet zeker waar dit vandaan komt.

    Ik herken je gevoel wel. Het is heel heftig wat je is overkomen, laat je psyche rommelen.

    Er over praten is goed, hier, of toch even iemand in je omgeving, dat kan je misschien wat opluchten?

    Take care,

    D.

  • N.

    Hoi Sterre,

    Ik herken hoe jij je voelt, zo voel ik me ook en zou graag met je willen mailen hoor.

    Liefs,

    N.

  • bengeltje76

    Hoi Sterre,

    ik hoop het beter met je gaat

    ik weet helaas ook precies hoe het is…

    ben 28-09-2006 zelf geaborteerd door toedoen van….

    met 17 weken het verlies en gemis is nog net zo sterk als het was dat ik het onderging

    ik kan er alleen nu mee omgaan heb een online grafje gemaakt ter herrinering aan mijn kleine meisje

    ben zelf moeder van 2 kinderen 13 en 11 jaar

    maar dat neemt het gevoel van mijn andere kindje niet weg

    het is een groei naar verwerken de een kan het sneller van zich afzetten dan de ander

    maar ja de een heeft er geen moeite mee de keus te maken

    terwijl het voor de ander des te moeilijker is

    mocht je er behoefte aan hebben dan biedt ik je een luisterend oor aan

    ik wens je heel veel sterkte en mocht je er behoefte aan hebben dan hoor ik dat wel

    liefs Bengeltje,